Dodatkowe wyposażenie (przedstawione rozwiązania są jedynie wstępną propozycją):
- silniki zaburtowe z osprzętem i montażem,
- uchwyty na wędki,
- uchwyty trollingowe,
- kaport całościowy lub częściowy,
- konsola sterownicza (pulpit sternika, w skład którego wchodzą kierownica, przekładnia kierownicza oraz sterociąg i przepusty na kable i przewody),
- bakista na wędki,
- oświetlenie pokładu,
- lakierowanie łodzi w kolorach innych niż standardowe,
- siedziska oraz fotele obrotowe różnych rodzajów i kształtów,
- szczelne, zamykane na klucz bakisty,
- klapy bakist aluminiowe lub plastykowe,
- reling dzielony lub całościowy (w przypadku całościowego nie dodajemy wioseł, gdyż nie ma możliwości ich zamontowania),
- szeroka ławka rufowa z bakistą i lukiem na zbiornik paliwa,
- wyklejenie wnętrza kokpitu/burt wykładziną,
- dziobowy podest spiningowy wraz z fotelem obrotowym,
– wykończenie wnętrza kokpitu łodzi materiałami wybranymi przez klienta i wiele, wiele innych.
|
|
Wyposażenie standardowe:
1. Podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej
2. Otwarta ławka rufowa
3. Demontowalna ławka środkowa
4. Ławka dziobowa z komorą wypornościową
5. Dulki + komplet wioseł standard
6. Knagi cumownicze 4 szt (plastikowe)
7. Rolka dziobowa
8. Rolka rufowa
9. Wykończenie łodzi (odbojnica, profil gumowy typu C zabezpieczający zrębnicę pokładu)
10. Lakierowanie zewnętrzne burt (jednobarwne, kolor z palety RAL K7 CLASSIC)
11. Duża płyta pawężowa
12. Mała płyta pawężowa
13. Przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody
14. Ucho dziobowe
15. Aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży
16. Aluminiowe mocowanie na anodę
17. Spust wody z kokpitu (w zależności od konfiguracji)
* akumulator oraz silnik nie są częścią wyposażenia podstawowego
Dla dodatkowego bezpieczeństwa łodzi i satysfakcji z pływania proponujemy pianowanie komór wypornościowych (wypełnienie komór wypornościowych pianą nienasiąkliwą) - za dodatkową opłatą.
|