VIKING to polski producent łodzi aluminiowych . Od 2013 r. firma wprowadziła na rynek czternaście modeli łodzi - od 3,3 m do 8,5 m długości, których pokłady i wyposażenie są konfigurowane indywidualnie według życzeń klienta. Produkujemy przede wszystkim łodzie wędkarskie i użytkowe, zarówno na wody śródlądowe jak i na morze.

 

 

Wszystkie łodzie produkowane przez fimę Viking przechodzą badanie Polskiego Rejestru Statków, posiadają naniesiony znak CE i są uprawnione do sprzedaży za granicą. Gwarancja na kadłub jest udzielana na okres 5 lat.W naszej ofercie znajdują się łodzie wędkarskie, platformy wędkarskie i techniczne, łodzie desantowe, łodzie transportowe, łodzie ratunkowe, łodzie dla służb, silniki zaburtowe i stacjonarne, przyczepy podłodziowe. Podejmujemy również prace nad budową łodzi na podstawie projektu dostarczonego przez klienta. Firma współpracuje również z producentami silników zaburtowych. W ofercie znajdują się silniki takich marek jak: YAMAHA, SUZUKI, EVINRUDE, HONDA, MERCURY, SEAKING. Osprzęt montowany na łodziach to wyroby zarówno polskie jak I zagraniczne.

 

 

Firma organizuje również wyprawy na piękne, ale i wymagające wody północnej Norwegii gdzie właściciel i założyciel firmy Viking, Ryszard Gryszpiński osobiście przekazuje swoim gościom tajniki skutecznego wędkowania. Z racji zamiłowania pana Ryszarda do tych terenów, do piękna jej przyrody - logo firmy Viking zawiera w sobie nawiązanie do norweskiej flagi.

 

 


Co wyróżnia łodzie Viking?

- przestronny kokpit,
- znakomite parametry stateczności i pływalności,
- wygodny, bezpieczny, szeroki i całkowicie płaski pokład,
- łodzie są wykonywane z odpornego na korozję stopu aluminium,
- łatwe utrzymanie czystości i stanu technicznego łodzi,
- bardzo solidna konstrukcja,
- mała waga kadłuba (brak konieczności dodatkowego usztywniania i wzmacniania aluminiowych konstrukcji innymi materiałami),
- bezpieczeństwo pływania (materiał do produkcji łodzi to blacha o grubości od 3mm do 10mm; odporna na korozję słonej wody morskiej blacha aluminiowa PA13 oraz PA11),
- szczelne komory wypornościowe,
- niewielkie zanurzenie,
- możliwość rozbudowy i samodzielnej konfiguracji wyposażenia,
- lakierowanie łodzi bez dodatkowych opłat,
- łodzie wiosłowe i motorowe; otwarte, półotwarte oraz kabinowe,
- szeroka gama osprzętu do łodzi oraz silników spalinowych i elektrycznych,
- bardzo bogate opcjonalne wyposażenie dodatkowe.