Zobacz więcej filmów od “Viking”!

 

 

 

 

Wyposażenie:      

 
1. Podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej        
2. Samospływ wody z pokładu        
3. Ławka dziobowa z blachy ryflowanej        
4. Ławka rufowa z dużą bakistą, zamykana klapą aluminiową z blachy ryflowanej z miejscem na zbiornik paliwa wraz z wentylacją        
5. Reling całościowy (podwyższony w części dziobowej)        
6. Konsola sterownicza - pulpit sternika, w skład którego wchodzą:        
- reling konsoli,         
- szyba konsoli z tworzywa sztucznego,         
- kierownica,        
- przekładnia kierownicza,         
- sterociąg,        
- elektryczny panel sterowniczy        
- przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody,         
- bakista przed konsolą zamykana klapą aluminiową ryflowaną        
7. 4 przyspawane knagi cumownicze – aluminiowe        
8. 8 aluminiowych uchwytów transportowych na wędki, na rufie łodzi        
9. Oświetlenie nawigacyjne (lampa topowa biała, lampa burtowa zielona, lampa burtowa czerwona)         
10. Pompa zęzowa        
11. Lakierowanie zewnętrzne burt (jednobarwne, kolor z palety RAL K7 CLASSIC)        
12. Wykończenie łodzi (odbojnica, profil gumowy typu C zabezpieczający zrębnicę pokładu)        
13. Instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu elektrycznego do panela sterowniczego*)        
14. Duża płyta pawężowa        
15. Ucho dziobowe        
16. Aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży         
17.    Aluminiowe mocowanie na anodę
Dla dodatkowego bezpieczeństwa łodzi i satysfakcji z pływania proponujemy pianowanie komór wypornościowych (wypełnienie komór wypornościowych pianą nienasiąkliwą) - za dodatkową opłatą.