Zobacz więcej filmów od “Viking”!

 

Od wielu, wielu lat jednostki tego rodzaju z powodzeniem służą wędkarzom na wymagających wodach przybrzeżnych Skandynawii. Sprawdzone pomysły i atrybuty takich jednostek postanowiliśmy przełożyć do całkowicie nowego projektu i konstrukcji opartej na najnowocześniejszych rozwiązaniach technologicznych tworząc - dla wielu - spełnienie wędkarskich marzeń.

Lista możliwego wyposażenia dodatkowego jest tutaj ograniczona jedynie nośnością (w zależności od zamontowanego silnika to ok. 600 kg!). Wykorzystaliśmy ten fakt - przygotowaliśmy dla Ciebie różne wersje - nasze standardowe propozycje - zabudowy łodzi Viking 550. Są to V-550, V-550 C, oraz V-550 HT.

Decydując się na łódź Viking 550 masz pewność, że kupujesz ekstremalnie wędkarsko dopasowaną jednostkę, idealną na wody przybrzeżne zarówno podczas połowów z toni, jak i połowów trollingowych. Viking 550 to łódź, która Cię nie zawiedzie nawet w bardzo trudnych warunkach.

Z racji swojej stabilności, dzielności i przestronnego kokpitu Viking 550 to również świetna łódź dla służb - przydatna dla Policji, Straży Pożarnej, Państwowej Straży Rybackiej i pozostałych instytucji wymagających szybkiej i mocnej łodzi aluminiowej.

Niezatapialna, całkowicie spawana (spawy obustronne), odporna na uderzenia aluminiowa konstrukcja, możliwość praktycznego i komfortowego wykorzystywania jej walorów na morzu jednocześnie przez nawet 5 wędkarzy, szeroka, całkowicie płaska podłoga kokpitu, wysokie, bezpieczne burty, przestronne bakisty, bogate wyposażenie standardowe, stabilność na wodzie i solidna blacha aluminiowa grubości 4 mm.

 

Dodatkowe wyposażenie (przedstawione rozwiązania są jedynie wstępną propozycją firmy Viking):

• silniki zaburtowe z osprzętem i montażem (ceny producentów!)
• dodatkowe bakisty boczne
• stolik rozkładany aluminiowy (np. do obierania ryb)
• szczelne, zamykane na klucz bakisty
• echosondy, akcesoria i instrumenty wędkarskie
• nawigacje
• elektryczna winda kotwiczna
• rolki kotwiczne
• poler do ciągnięcia narciarza wodnego
• knagi aluminiowe
• wyklejenie burt wykładziną
• techniczny stelaż rufowy
• uchwyty na wędki
• uchwyty trollingowe
• szczelna skrzynka akumulatorowa
• wyklejenie bakist lub wnętrza kokpitu/burt wykładziną
• dziobowy podest spiningowy wraz z fotelem obrotowym
• wykończenie wnętrza kokpitu łodzi materiałami wybranymi przez klienta 
• klapy bakist metalowe lub plastykowe
• wypełnienie komór wypornościowych pianą nienasiąkliwą (dodatkowe wzmocnienie, oraz wygłuszenie łodzi)
• lakierowanie łodzi w kolorach innych niż standardowe
• siedziska oraz fotele obrotowe różnych rodzajów i kształtów
• oświetlenie LED pokładu
• kaport częściowy lub całościowy

Aluminiowa łódź wędkarska na zamówienie? Każdy klient jest inny.
W naszym przypadku to nie tylko slogan, wyposażenie Twojej łodzi to Twój wybór.
Zadzwoń - zaoferujemy Ci wspaniały i trwały sprzęt, który będzie Ci służył przez lata. Sprawdź i się przekonaj!

 

VIKING 550:

- maksymalna załoga: 6 osób
- łódź motorowa
- bardzo solidna konstrukcja (łódź w pełni spawana),
- bardzo mała waga kadłuba wśród łodzi w swojej klasie (480 kg)
- wyjątkowo wysokie burty,
- wygodny i bezpieczny - szeroki, całkowicie płaski pokład,
- stabilność, dzielność
- bezpieczeństwo (dwie szczelne komory wypornościowe, grubość blachy aluminiowej: 3 mm),
- niewielkie zanurzenie (27 cm!),
- 5 letnia gwarancja producenta,
- możliwość rozbudowy i samodzielnej konfiguracji wyposażenia.
- konsola w osi wzdłużnej łodzi, centralnie w części rufowej (możliwość dopasowania położenia konsoli)
- różne wersje

Wyposażenie standardowe:

1. podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej
2. samospływ wody z pokładu
3. ławka dziobowa z blachy ryflowanej
4. ławka rufowa z dużą bakistą, zamykana klapą aluminiową z blachy ryflowanej i pompą zęzową z miejscem na zbiornik paliwa wraz z wentylacją
5. reling całościowy (podwyższony w części dziobowej)
6. konsola sterownicza - pulpit sternika, w skład którego wchodzą:
reling konsoli, 
szyba konsoli z tworzywa sztucznego, 
kierownica,
przekładnia kierownicza, 
sterociąg,
elektryczny panel sterowniczy
przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody, 
bakista przed konsolą zamykana klapą aluminiową ryflowaną
7. 4 przyspawane knagi cumownicze – aluminiowe
8. 8 aluminiowych uchwytów transportowych na wędki, na rufie łodzi
9. oświetlenie nawigacyjne (lampa topowa biała, lampa burtowa zielona, lampa burtowa czerwona) 
10. pompa zęzowa
11. lakierowanie zewnętrzne burt (jednobarwne, kolor z palety kolorów standardowych)
12. wykończenie łodzi (odbojnica, profil gumowy typu C zabezpieczający zrębnicę pokładu)
13. instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu elektrycznego do panela sterowniczego, akumulatora i silnika*)
14. ucho dziobowe
15. aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży 
16. aluminiowe mocowanie na anodę 

* akumulator, główny wyłącznik prądu oraz silnik nie są częścią wyposażenia podstawowego


Dla dodatkowego bezpieczeństwa łodzi i satysfakcji z pływania proponujemy wypianowanie komór wypornościowych (wypełnienie komór wypornościowych pianą nienasiąkliwą) - za dodatkową opłatą

 

 

 

 

V-330 V-390 V-460 S V-460 V V-550 V-580 V-650 V-700 V-750 LC V-850 V-980