Zobacz więcej filmów od “Viking”!

 

Viking 550 HT to skonstruowana na bazie tego samego kadłuba co V-550 morska łódź z otwartą kajutą sztormową i wyposażoną w standardzie tak, by móc ze spokojem wybierać dalej położone łowiska. Zamknięcie dziobowej części kokpitu i umiejscowienie tam wszelakich instrumentów skutkuje tym, że łódź ma wolną przestrzeń z tyłu, dzięki czemu otrzymaliśmy lepszy dostęp do burt. Wyposażenie podstawowe jest bogatsze niż w pozostałych wersjach V-550.

Od wielu, wielu lat jednostki tego rodzaju z powodzeniem służą wędkarzom na
wymagających wodach przybrzeżnych Skandynawii. Sprawdzone pomysły i atrybuty
takich jednostek postanowiliśmy przełożyć do całkowicie nowego projektu i konstrukcji
opartej na najnowocześniejszych rozwiązaniach technologicznych tworząc spełnienie wędkarskich marzeń.

Niezatapialna, całkowicie spawana (spawy obustronne), odporna na uderzenia aluminiowa konstrukcja, możliwość praktycznego i komfortowego wykorzystywania jej walorów na morzu jednocześnie przez nawet 5 wędkarzy, szeroka, całkowicie płaska podłoga kokpitu, wysokie, bezpieczne burty, przestronne bakisty, bogate wyposażenie standardowe, stabilność na wodzie i solidna blacha aluminiowa grubości 4 mm, to znaki rozpoznawcze Vikinga 550.

 

 

VIKING 550:

- maksymalna załoga: 6 osób,
- łódź motorowa,
- bardzo solidna konstrukcja,
- bardzo niska waga kadłuba wśród łodzi w swojej klasie (480 kg),
- wyjątkowo wysokie burty,
- wygodny, bezpieczny, szeroki i całkowicie płaski pokład,
- stabilność,
- bezpieczeństwo,
- niewielkie zanurzenie (27 cm),
- 5- letnia gwarancja producenta,
- możliwość rozbudowy i samodzielnej konfiguracji wyposażenia,
- otwarta kajuta sztormowa.


Wyposażenie standardowe:

1. podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej
2. samospływ wody z pokładu
3. ławka rufowa z dużą bakistą, wentylowanym miejscem na zbiornik paliwa, zamykana klapą  aluminiową z blachy ryflowanej oraz dodatkową pompą zęzową automatyczną
4. otwarta kabina dziobowa z 5 szybami ze szkła bezpiecznego
5. oświetlenie kabiny (biała lampa na suficie kabiny)
6. pulpit sternika, w skład którego wchodzą:

- kierownica,
- przekładnia kierownicza,
- sterociąg mechaniczny,
- elektryczny panel sterowniczy,
- panel sterowania pompy zęzowej automatycznej
- przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody,
- fotel sternika na obrotnicy
- luk dziobowy

7. 4 przyspawane knagi cumownicze – aluminiowe
8. 8 aluminiowych uchwytów transportowych na wędki, na rufie łodzi
9. standardowe oświetlenie nawigacyjne (lampa topowa biała, lampa burtowa zielona, lampa burtowa czerwona)
10. pompa zęzowa
11. reling dachowy
12. relingi burtowe
13. reling rufowy
14. oświetlenie pokładu (pojedyncza biała lampa umieszczona pod dachem kabiny, skierowana w stronę rufy łodzi)
15. 2 bakisty w kabinie zamykane standardowymi klapami plastykowymi
16. podwójne siedzisko w kabinie
17. tapicerka siedzenia pasażerów w kabinie
18. stacjonarny zbiornik paliwa o poj. 69 l
19. odpowietrzenie zbiornika paliwa
20. wlew paliwa
21. główny wyłącznik prądu
22. instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu elektrycznego do panela sterowniczego, 23. głównego włącznika prądu, akumulatora i silnika*)
23. lakierowanie zewnętrzne burt (jednobarwne, kolor z palety kolorów standardowych, kabina nielakierowana)
24. wykończenie łodzi (odbojnica, profil gumowy typu C zabezpieczający zrębnicę pokładu, podsufitka w kabinie, wykładzina na burtach w kabinie)
25. pojemnik na akumulator z mocowaniem
26. aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży
27. aluminiowe mocowanie na anodę

* akumulator oraz silnik nie są częścią wyposażenia podstawowego

 


Dla dodatkowego bezpieczeństwa łodzi i satysfakcji z pływania proponujemy pianowanie komór wypornościowych (wypełnienie komór wypornościowych pianą nienasiąkliwą) - za dodatkową opłatą.

 

Dodatkowe wyposażenie (przedstawione rozwiązania są jedynie wstępną propozycją firmy Viking):

- silniki zaburtowe z osprzętem i montażem,
- wyklejenie burt wykładziną,
- techniczny stelaż rufowy,
- dodatkowe uchwyty na wędki,
- uchwyty trollingowe,
- wyklejenie bakist lub wnętrza kokpitu/burt wykładziną,
- wykończenie wnętrza kokpitu łodzi materiałami wybranymi przez klienta,
- klapy bakist metalowe lub plastykowe,
- lakierowanie łodzi w kolorach innych niż standardowe,
- siedziska oraz fotele obrotowe różnych rodzajów i kształtów,
- oświetlenie nawigacyjne LED, lampy, szperacze,
- szczelne, zamykane na klucz bakisty,
- kaport częściowy lub całościowy.

Aluminiowa łódź wędkarska na zamówienie? Każdy klient jest inny.
W naszym przypadku to nie tylko slogan. Wyposażenie Twojej łodzi to Twój wybór.


Zadzwoń - zaoferujemy Ci wspaniały i trwały sprzęt, który będzie Ci służył przez lata. Sprawdź i się przekonaj!

 

V-330 V-390 V-460 S V-460 V V-550 V-580 V-650 V-700 V-750 LC V-850 V-980