Zobacz więcej filmów od “Viking”!

 

 

 

Dodatkowe wyposażenie (przedstawione rozwiązania są jedynie wstępną propozycją firmy Viking):

- silniki zaburtowe z osprzętem i montażem,
- wyklejenie burt wykładziną,
- techniczny stelaż rufowy,
- dodatkowe uchwyty na wędki,
- uchwyty trollingowe,
- wyklejenie bakist lub wnętrza kokpitu/burt wykładziną,
- wykończenie wnętrza kokpitu łodzi materiałami wybranymi przez klienta,
- klapy bakist metalowe lub plastykowe,
- lakierowanie łodzi w kolorach innych niż standardowe,
- siedziska oraz fotele obrotowe różnych rodzajów i kształtów,
- oświetlenie nawigacyjne LED, lampy, szperacze,
- szczelne, zamykane na klucz bakisty,
- kaport częściowy lub całościowy.

 

 

Wyposażenie:    

    
1. Podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej        
2. Samospływ wody z pokładu        
3. Ławka rufowa z dużą bakistą, wentylowanym miejscem na zbiornik paliwa, zamykana klapą aluminiową z blachy ryflowanej         
4. Otwarta kabina dziobowa z 5 szybami ze szkła bezpiecznego        
5. Oświetlenie kabiny (biała lampa na suficie kabiny)        
6. Pulpit sternika, w skład którego wchodzą:        
- kierownica,         
- przekładnia kierownicza,         
- sterociąg mechaniczny,        
- elektryczny panel sterowniczy,        
- panel sterowania pompy zęzowej automatycznej        
- przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody,        
- obrotowy fotel sternika na stopie regulowanej        
- łuk dziobowy        
7. 4 przyspawane knagi cumownicze – aluminiowe        
8. 8 aluminiowych uchwytów transportowych na wędki, na rufie łodzi        
9. Standardowe oświetlenie nawigacyjne (lampa topowa biała, lampa burtowa zielona, lampa burtowa czerwona)        
10. Pompa zęzowa        
11. Reling dachowy        
12. Relingi burtowe        
13. Reling rufowy        
14. Oświetlenie pokładu (pojedyncza biała lampa umieszczone pod dachem kabiny, skierowana w stronę rufy łodzi)        
15. 2 bakisty w kabinie zamykane standardowymi klapami        
16. Podwójne siedzisko w kabinie        
17. Tapicerka siedzenia pasażerów w kabinie        
18. Stacjonarny zbiornik paliwa o poj. 60/70 l        
19. Odpowietrzenie zbiornika paliwa        
20. Wlew paliwa        
21. Duża płyta pawężowa        
22. Główny wyłącznik prądu        
23. Instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu elektrycznego do panela sterowniczego i głównego włącznika prądu*)        
24. Lakierowanie zewnętrzne burt (jednobarwne, kolor z palety RAL K7 CLASSIC)        
25. Wykończenie łodzi (odbojnica, profil gumowy typu C zabezpieczający zrębnicę pokładu, podsufitka w kabinie, wykładzina na burtach w kabinie)        
26. Pojemnik na akumulator z mocowaniem        
27. Aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży         
28.    Aluminiowe mocowanie na anodę
Dla dodatkowego bezpieczeństwa łodzi i satysfakcji z pływania proponujemy pianowanie komór wypornościowych (wypełnienie komór wypornościowych pianą nienasiąkliwą) - za dodatkową opłatą.