Zobacz więcej filmów od “Viking”!

 

Jesteśmy dumni z tej łodzi. Łódź aluminiowa Viking 390 to pod wieloma względami nasza najlepsza średniej wielkości łódź wędkarska dla trzech lub czterech wędkarzy. Wody śródlądowe nie stanowią dla niej wyzwania - łódź jest niewiarygodnie stateczna, odporna na utrudnienia, takie jak kamienisty brzeg czy płycizna. Zanurzenie pustej łodzi V-390 to około 10 cm.

Silnik 25 KM to najmocniejszy silnik jaki można zamontować w łodzi V-390. Ważne jest jednak, żeby pamiętać, iż już 15 KM wystarczy, by ta stabilna i przestronna łódź wędkarska pokazała przysłowiowy "pazur". Już przy tej mocy silnika ślizg jest gwarantowany, dzięki czemu można naszą "390tką" pływać naprawdę szybko i oszczędnie. Natomiast do pływania na spokojnym jeziorze w zupełności wystarczy silnik elektryczny.

Zapytaj pracownika firmy VIKING o silnik zaburtowy do swojej łodzi - dopasujemy i zaproponujemy Ci najbardziej odpowiedni!

Biorąc pod uwagę użyte do produkcji materiały i sposób wykonania (konstrukcja w całości spawana), projekt kadłuba, niezatapialność oraz wygodę użytkowania (przestronna, całkowicie płaska podłoga kokpitu, wysokość burty 55 - 61 cm), można zaryzykować stwierdzenie, że to najbezpieczniejsza i najlepsza łódź wędkarska w swojej klasie.

Wyposażymy Twoją nową łódź jak tylko chcesz. V-390 to niekoniecznie łódź wędkarska. Płaski pokład oraz ogromne możliwości jego konfiguracji i wyposażenia dodatkowego sprawiają, że nasza łódź jest bardzo dobrą propozycją dla osób chcących niekoniecznie dużej, ale zwrotnej i stabilnej, kompaktowej łodzi użytkowej, która może być wykorzystywana do prac na wodzie lub do rekreacyjnego pływania, nawet na nieco trudniejszych wodach (łódź spełnia wymagania kategorii projektowej C).

Materiał do produkcji łodzi Viking 390 to najwyższej jakości blacha aluminiowa o grubości 3 mm. Jest to aluminium PA11, posiadające wysoką odporność na korozję nawet w warunkach morskich.

Wszystkie spawy konstrukcyjne są spawami podwójnymi. W procesie produkcji łodzi Viking 390 nie używamy do budowy jej kadłuba ani jednego nitu, ani jednej śruby czy też wkręta. Tak jak wszystkie łodzie aluminiowe produkowane przez naszą firmę tak i Viking 390 ma dwie szczelne komory wypornościowe, które czynią z tej jednostki łódź niezatapialną.

 

 

VIKING 390:

- łódź wiosłowa, motorowo – wiosłowa lub motorowa,
- solidna konstrukcja,
- idealna propozycja dla 3-4 wędkarzy (ze slipowaniem poradzi sobie nawet jedna osoba),
- wyjątkowo wysokie burty,
- wygodny, bezpieczny, szeroki i całkowicie płaski pokład,
- stabilność,
- bezpieczeństwo,
- niewielkie zanurzenie (ok. 10 cm),
- 5- letnia gwarancja producenta,
- możliwość rozbudowy i samodzielnej konfiguracji wyposażenia.


Wyposażenie standardowe:

1. podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej
2. otwarta ławka rufowa
3. demontowalna ławka środkowa
4. ławka dziobowa z komorą wypornościową
5. dulki + komplet wioseł standard
6. knagi cumownicze 4 szt (plastykowe)
7. rolka dziobowa
8. rolka rufowa
9. wykończenie łodzi (odbojnica, profil gumowy typu C zabezpieczający zrębnicę pokładu)
10. lakierowanie zewnętrzne burt (jednobarwne, kolor z palety kolorów standardowych)
11. ucho dziobowe
12. aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży
13. aluminiowe mocowanie na anodę
14. spust wody z kokpitu

* akumulator oraz silnik nie są częścią wyposażenia podstawowego

Dla dodatkowego bezpieczeństwa łodzi i satysfakcji z pływania proponujemy pianowanie komór wypornościowych (wypełnienie komór wypornościowych pianą nienasiąkliwą) - za dodatkową opłatą.

Dodatkowe wyposażenie (przedstawione rozwiązania są jedynie wstępną propozycją):

- silniki zaburtowe z osprzętem i montażem,
- uchwyty na wędki,
- uchwyty trollingowe,
- kaport całościowy lub częściowy,
- konsola sterownicza (pulpit sternika, w skład którego wchodzą kierownica, przekładnia kierownicza oraz sterociąg i przepusty na kable i przewody),
- bakista na wędki,
- oświetlenie pokładu,
- lakierowanie łodzi w kolorach innych niż standardowe,
- siedziska oraz fotele obrotowe różnych rodzajów i kształtów,
- szczelne, zamykane na klucz bakisty,
- klapy bakist aluminiowe lub plastykowe,
- reling dzielony lub całościowy (w przypadku całościowego nie dodajemy wioseł, gdyż nie ma możliwości ich zamontowania),
- szeroka ławka rufowa z bakistą i lukiem na zbiornik paliwa,
- wyklejenie wnętrza kokpitu/burt wykładziną,
- dziobowy podest spiningowy wraz z fotelem obrotowym,
- wykończenie wnętrza kokpitu łodzi materiałami wybranymi przez klienta i wiele, wiele innych.

Aluminiowa łódź wędkarska na zamówienie? Każdy klient jest inny. W naszym przypadku to nie tylko slogan. Wyposażenie Twojej łodzi to Twój wybór.
Zadzwoń - zaoferujemy Ci wspaniały i trwały sprzęt, który teraz jest w zasięgu Twojego portfela. Sprawdź i się przekonaj!


 

 

 

V-330 V-390 V-460 S V-460 V V-550 V-580 V-650 V-700 V-750 LC V-850 V-980