Zobacz więcej filmów od “Viking”!

 

Jesteśmy dumni z tej łodzi. Łódź aluminiowa Viking 390 to pod wieloma względami nasza najlepsza średniej wielkości łódź wędkarska dla trzech lub czterech wędkarzy. Wody śródlądowe nie stanowią dla niej wyzwania - łódź jest niewiarygodnie stateczna, odporna na utrudnienia takie jak kamienisty brzeg, czy płycizna - zanurzenie pustej łodzi V-390 to około 10 cm!

Silnik 25 KM to najmocniejszy jaki montujemy w łodzi V-390. Ważnym jest jednak aby pamiętać, że już 15 KM wystarczy, aby ta stabilna i przestronna łódź wędkarska pokazała przysłowiowy "pazur". Już przy tej mocy silnika ślizg jest gwarantowany, dzięki czemu można naszą "390tką" pływać naprawdę szybko i osczędnie, a do pływania na spokojnym jeziorze w zupełności wystarczy silnik elektryczny. Zapytaj przedstawiciela VIKING o silnik zaburtowy do swojej łodzi - dopasujemy i zaproponujemy Ci najbardziej odpowiedni - w cenie producenta.

Biorąc pod uwagę użyte do produkcji materiały i sposób wykonania (konstrukcja w całości spawana), projekt kadłuba zapewniający dobre osiągi, niezatapialność oraz wygodę użytkowania (przestronna, całkowicie płaska podłoga kokpitu, wysokość burty 55 - 61 cm!) można zaryzykować stwierdzenie, że to najbezpieczniejsza  i najlepsza łódź wędkarska w swojej klasie.

Wyposażymy Twoją nową łódź tak jak Ty tego potrzebujesz. V-390 to niekoniecznie łódź wędkarska. Płaski pokład, oraz ogromne możliwości jego konfiguracji oraz wyposażenia dodatkowego sprawiają, że nasza druga co do wielkości łódź jest bardzo dobrą propozycją dla osób chcących niekoniecznie dużej, ale zwrotnej i stabilnej, kompaktowej łodzi użytkowej, która z powodzeniem może być wykorzystywana do prac na wodzie czy też rekreacyjnego pływania, nawet na nieco trudniejszych wodach (łódź spełnia wymagania kategorii projektowej C!)

Materiał do produkcji łodzi Viking 390 to najwyższej jakości blacha aluminiowa stosowana również w wyższych modelach naszych łodzi. W modelu 390 ma ona grubość 3 mm i jest to w całości aluminium PA11, posiadające wysoką odporność na korozję nawet w warunkach morskich.

Wszystkie spawy konstrukcyjne są spawami podwójnymi, w procesie produkcji łodzi Viking 390 nie używamy do budowy jej kadłuba ani jednego nitu, ani jednej śruby czy też wkręta. Tak jak wszystkie łodzie aluminiowe produkowane przez naszą firmę tak i Viking 390 ma dwie szczelne komory wypornościowe które czynią z tej jednostki łódź niezatapialną.

 

 

VIKING 390:

- łódź wiosłowa, motorowo-wiosłowa lub motorowa
- bardzo solidna konstrukcja (łódź w pełni spawana),
- idealna propozycja dla trzech - czterech wędkarzy (ze slipowaniem poradzi sobie nawet jedna osoba!)
- wyjątkowo wysokie burty,
- wygodny i bezpieczny - szeroki, całkowicie płaski pokład,
- stabilność,
- bezpieczeństwo (dwie szczelne komory wypornościowe, grubość blachy aluminiowej: 3 mm),
- niewielkie zanurzenie (ok. 10 cm!),
- 5 letnia gwarancja producenta,
- możliwość rozbudowy i samodzielnej konfiguracji wyposażenia.


Wyposażenie standardowe:

1. podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej 
2. otwarta ławka rufowa
3. demontowalna ławka środkowa
4. ławka dziobowa z komorą wypornościową
5. dulki + komplet wioseł 
6. knagi cumownicze 4 szt    
7. rolka dziobowa
8. rolka rufowa
9. wykończenie łodzi (odbojnica, profil gumowy typu C zabezpieczający zrębnicę pokładu)
10. standardowe lakierowanie zewnętrzne burt (jednobarwne, kolor z palety kolorów standardowych)
11. ucho dziobowe
12. aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży 
13. aluminiowe mocowanie na anodę 
14. spust wody z kokpitu (w zależności od konfiguracji!!!)

Dla dodatkowego bezpieczeństwa łodzi i satysfakcji z pływania proponujemy wypianowanie komór wypornościowych (wypełnienie komór wypornościowych pianą nienasiąkliwą) - za dodatkową opłatą


Dodatkowe wyposażenie (przedstawione rozwiązania są jedynie wstępną propozycją firmy Viking):

• silniki zaburtowe z osprzętem i montażem (ceny producentów!)
• uchwyty na wędki
• uchwyty trollingowe
• kaport całościowy lub częściowy
• konsola sterownicza (pulpit sternika, w skład którego wchodzą kierownica, przekładnia kierownicza oraz sterociąg i przepusty na kable i przewody)
• bakista na wędki
• oświetlenie pokładu
• lakierowanie łodzi w kolorach innych niż standardowe
• siedziska oraz fotele obrotowe różnych rodzajów i kształtów
• szczelne, zamykane na klucz bakisty
• klapy bakist metalowe lub plastykowe
• reling dzielony lub całościowy; (w przypadku całościowego nie dodajemy wioseł, gdyż nie możliwości ich zamontowania)
• szeroka ławka rufowa z bakistą i lukiem na zbiornik paliwa
• wyklejenie wnętrza kokpitu/burt wykładziną 
• dziobowy podest spiningowy wraz z fotelem obrotowym
• wykończenie wnętrza kokpitu łodzi materiałami wybranymi przez klienta itd.

Aluminiowa łódź wędkarska na zamówienie? Każdy klient jest inny. W naszym przypadku to nie tylko slogan, wyposażenie Twojej łodzi to Twój wybór.
Zadzwoń - zaoferujemy Ci wspaniały i trwały sprzęt, który teraz jest w zasięgu Twojego portfela. Sprawdź i się przekonaj!


 

 

 

V-330 V-390 V-460 S V-460 V V-550 V-580 V-650 V-700 V-750 LC V-850 V-980