Zobacz więcej filmów od “Viking”!

 

 

 

Dodatkowe wyposażenie (przedstawione rozwiązania są jedynie wstępną propozycją):


- silniki zaburtowe z osprzętem i montażem (ceny producentów),
- oświetlenie pokładu,
- fotele obrotowe różnych rodzajów i kształtów,
- uchwyty na wędki,
- uchwyty trollingowe,
- kaport całościowy lub częściowy,
- konsola sterownicza (pulpit sternika, w skład którego wchodzą kierownica, przekładnia kierownicza oraz sterociąg),
- bakista na wędki,
- szczelne, zamykane na klucz bakisty,
- reling dzielony lub całościowy (w przypadku całościowego nie dodajemy wioseł, gdyż nie ma możliwości ich zamontowania),
- poszerzana ławka rufowa z bakistą,
- wyklejenie burt wykładziną,
- dziobowy podest spiningowy wraz z fotelem obrotowym,
- wykończenie wnętrza kokpitu łodzi materiałami wybranymi przez klienta i wiele, wiele innych.

 

 

Wyposażenie standardowe:


1. Podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej         
2. Otwarta ławka rufowa        
3. Demontowalna ławka środkowa        
4. Ławka dziobowa z komorą wypornościową        
5. Dulki + komplet wioseł standard        
6. Knagi cumownicze 4 szt (plastikowe)        
7. Rolka dziobowa        
8. Rolka rufowa        
9. Wykończenie łodzi tandardowa odbojnica, profil gumowy typu C zabezpieczający zrębnicę pokładu)        
10. Lakierowanie zewnętrzne burt (jednobarwne, kolor z palety RAL K7 CLASSIC)        
11. Duża płyta pawężowa        
12. Mała płyta pawężowa        
13. Przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody        
14. Ucho dziobowe        
15. Aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży         
16. Aluminiowe mocowanie na anodę         
17. Spust wody z kokpitu (w zależności od konfiguracji)        

•    akumulator oraz silnik nie są częścią wyposażenia podstawowego
•    
Dla dodatkowego bezpieczeństwa łodzi i satysfakcji z pływania proponujemy pianowanie komór wypornościowych (wypełnienie komór wypornościowych pianą nienasiąkliwą) - za dodatkową opłatą.